Ha idén szeretnéd kimondani a boldogító igent, egyáltalán nem vagy még elkésve! Mutatjuk, hogy lehet 60 nap alatt felejthetetlen esküvőt szervezni még ősszel! Mini esküvő ötletek és tippek.
Miért szervezz mini esküvőt 2021-ben?
A koronavírus a nyitások ellenére is még mindig itt van velünk. Nem tudjuk, mi lesz később, de azt igen, hogy vannak olyan helyzetek, amikor egy pár nem akar vagy nem tud, további egy évet várni az esküvőre. Ennek lehet oka lakásvásárlás, babaváróhitel felvétele, terhesség, vagy csak egy hirtelen elhatározás: idén mindenképpen össze akartok házasodni.
Esküvőszervezői tipp:
A mini esküvőt azért javasoljuk a számotokra, mert két hónap alatt kényelmesen megszervezhető, és egy sima polgári szertartásnál, mégiscsak emlékezetesebb és boldogabb egy szűkkörű esküvő. A létszámot érdemes alacsonyan tartani még idén: 200 fő esetén nehéz olyan időpontot találni csupán 2 hónappal előre, ami mindenkinek megfelelő, és még nem tervezett oda nyaralást vagy egyéb programot. A szűk családotokkal és a közeli barátaitokkal sokkal könnyebb a dátumot gyorsan leegyeztetni a foglalás előtt. A mini esküvő a jelen helyzetben is egy jó alternatíva: valószínűleg a szüleitek, nagyszüleitek és mindenki más is, szívesebben vesz most részt egy kisebb létszámú, szabadtéri esküvőn, mint egy nagy lagzin.
Beszélgessetek!
Esküvőszervezői tipp:
2021 őszén érdemes elsősorban kisebb létszámú, szabadtéri esküvőt tervezni. Miért? A mini esküvők biztonságosan megszervezhetők. Rendkívül lényeges szempont, hogy ne csak a törvényi előírásoknak tegyetek eleget, hanem ti is és a vendégeitek is azt érezzétek, hogy az esküvő biztonságos, szabadon és önfeledten ünnepelhettek. Ehhez a legjobb megoldás, ha teraszon vagy szabadtéren tartjátok az esküvőt. Amennyiben mégis egy beltéri helyszín nyűgözött le benneteket, a megszokottnál mindenképp nagyobb helyiséget javaslunk, állandó szellőztetési lehetőséggel. Osszátok meg velünk a helyszínnel kapcsolatos gondolataitokat, rövid idő alatt segítünk megtalálni az ideális esküvői helyszínt! A kiválasztott helyszín specifikus adottságai alapján pedig olyan tippeket adunk, mellyel még biztonságosabbá tehető az esküvőtök.Legyen időtök, szabad kapacitásotok az esküvőszervezésre!
Mennyi időt tudtok szánni az esküvőszervezésre? Az esküvőszervezés időigényes folyamat. Az összes szolgáltatásnak egyenként, szakszerűen utánajárni, a Google-n bogarászni, majd az ajánlatokat bekérni, összehasonlítani, ez mind rengeteg erőt és időt felemésztő feladat. Ha önállóan vágtok neki az esküvőszervezésnek és tartani szeretnétek a 60 napot, mindenképp számoljatok néhány hét szabadsággal, amikor csak ezzel foglalkoztok. Másképp nem fog menni.
Esküvőszervezői tipp:
Két hónap rövid idő, ezért érdemes lepasszolni az időgyilkos feladatokat esküvőszervezőnek. Így a napi munka után csak a döntéseket kell meghoznotok. (Ami sokszor nem is olyan egyszerű feladat). Arról, hogy mikor és miért forduljatok esküvőszervezőhöz, itt tudtok bővebben olvasni.Legyetek rugalmasak, és tudjatok együtt is gyors döntéseket hozni!
A két hónap alatt megszervezett esküvőtökhöz részetekről is nagyfokú rugalmasságra és gyors döntésekre van szükség. Ha kiválasztottatok egy fix dátumot, vagy előre megírt szolgáltatói listával rendelkeztek (fotós, DJ, zenekar, dekoratőr, szertartásvezető stb.), amihez ragaszkodtok, akkor a két hónap alatti esküvőszervezés nem nektek való.
Esküvőszervezői tipp:
2020-ban a koronavírus miatt átszervezett esküvők nagy részét a párok 2021. nyarára, őszére tették át, így a helyszínek és a szolgáltatók nagy része foglalt már. Ha rugalmasak tudtok lenni az esküvőtök dátumában, illetve a szolgáltatói palettában, és bíztok bennünk, ígérjük, hogy nem fogtok csalódni. Lehet nem ér rá a vágyott esküvői fotós, de találunk helyette más szolgáltatót, akivel elégedettek lesztek. Amit kérünk tőletek: bizalmat és viszonylag gyors visszajelzéseket, döntéseket. Ez nem azt jelenti, hogy azonnal rohannotok kell szerződést aláírni pontos árak, összehasonlítások nélkül. Minden információt megkaptok tőlünk, de nem tudunk heteket várni arra, hogy legyen időtök megnézni az esküvői helyszínt, vagy egy- egy témában meghozzátok a döntést. A „mini esküvő 60 nap alatt 2021-ben” szolgáltatásunkat olyan pároknak javasoljuk csak, akik ezekkel a feltételekkel tudják vállalni az esküvőszervezést.Mire számíthattok tőlünk?
Intenzív, proaktív kommunikációra, gyors visszajelzésekre, sok- sok ötletre, rugalmas hozzáállásra és precíz, pontos költségvetésre. Egy percig se aggódjatok, így sem fogunk rohanni, kapkodni, és pláne nem akarunk valami unalmas, sablonos dolgot rátok sózni. Közös az érdekünk: rövid idő alatt, de emlékezetes, tökéletes esküvőt szervezünk. A koronavírusra vonatkozó összes ajánlást figyelembe vesszük, majd helyszín és esküvő specifikus javaslatokat készítünk nektek.
Bízhattok bennünk, van tapasztalatunk. A legrövidebb esküvőnkre mindössze 1,5 hetünk volt (igen, lehetséges a polgári szertartást 31 napon belüli kivitelezése is, az önkormányzat jegyzőjének engedélyével)!
Mennyibe kerül egy kis létszámú, mini esküvő? Milyen esküvőszervezési díjra számíthattok? Mi az esküvőszervezés menete?
Mint minden más szolgáltatás esetén ez is attól függ, mit, hol, hogyan és hány fővel szeretnétek?
Esküvőszervezői tipp:
Volt olyan esküvős párunk, akik a menyasszonyi ruhára és a gyűrűkre csak 2-3 millió forintot költöttek, míg mások ebből az összegből teljes körű esküvőt szerveztek. Az első beszélgetésünk követően, az elképzeléseitek megismerése után, már tudunk hozzávetőleges összeget becsülni. Ez fordítva is működhet: megmondjátok a rendelkezésetekre álló összeget, mi pedig segítünk kimaxolni az esküvőtöket a fontossági sorrendetek alapján. Az esküvőszervezési díjat is a pontos igényeitek alapján adjuk meg, miután látjuk, mire van szükségetek tőlünk.Mi fog történni az ajánlatkérésetek után?
Órákon belül elkezdünk beszélgetni, megismerni titeket.
Szerző: Kinga